miercuri, 11 august 2010

Cruel intetions.

Singuratate, o draga singuratate, ne intalnim din nou.
Doar ca de data asta ma bucur de tine, te storc de fiecare strop de nefericire, pe care nu-l bag in seama, dau cu piciorul la sansa de a fi fericita, de a fi iubita. Si sunt din nou singura... si da mi-e frica, dar stiu ... e mai bine asa.
Asa cum spune si titlul, nu ... nu mai am rabdare, nu vreau sa am rabdare, nu vreau sa-mi pese, vreau doar sa va doara, sa va fac sa regretati fiecare secunda a vietii mele, in care eu am avut de suferit dupa voi.
Culmea cum roata se intoarce,nu?
Mai ciudat este ca toate raspunsurile sunt la mine, toata speranta si iluziile provocate de mine,sunt dureroase, si va lasa cu un gust amar, dar asta e doar inceputul.
Doar inceputul la ceva mai puternic , si mai nesimtit as putea spune.
Dar ma bucur.

Niciun comentariu: