duminică, 27 iunie 2010

Acum a inceput distractia legala.

Amuzant totusi cum totul se schimba, foarte repede.
Acum 2 zile,aveam inca 17 ani, ma strecuram prin cluburi, cumparam tigari si alcool .
Dar toata astea fara nici cea mai mica probleme.
Imi este dor de vremurile cand imi cereau buletinul, si pur si simplu ma uitam lung la ei si faceam cale intoarsa, daaar a trecut atat de multa vreme de atunci.
18 ani, pot sa beau LEGAL, pot sa intru in orice club vreau eu LEGAL, pot sa-mi cumpar tigari la fel de LEGAL.
-Un dunhil albastru lung,va rog!
-Aveti 18 ani?!
(Cand voi fi intrebata, voi spune ca nu. Doar de dragul de fi iar 'minora'.
Cei mai frumosi ani incep acum?! Nu.
Au trecut,si au inceput altii.
Orice sfarsit are si un inceput, inceputul maturizarii, pe bune!

4 comentarii:

Miruna spunea...

si totusi ... majora mea >:D<

Kiddo spunea...

da :) acum da!!

Sonia - Ruxandra spunea...

sa nu uiti sa votezi legal :P..poate un vot ar mai schimba ceva

Sonia - Ruxandra spunea...

eu cred ca am fost legala toata viata mea...insa 18 ani e just a state of mind. e doar un an care a mai trecut :)