sâmbătă, 5 iunie 2010

Oboseala

Da, chiar sunt obosita. Mai sunt 21 de zile, o sa fiu 'legala' , majora. Si nu, nu vreau ... imi place as fiu copil , imi place sa merg in club sa fiu cea mai mica ( cel putin din 'gasca' mea ) , sa beau , si sa beau si sa nu ma opresc, sa dansez incontinuu, sa ajung acasa pe lumina,sa stau in pat, sa ma uit la telefon si sa ma gandesc: " acum ce sa fac?nu mi-e somn!" , e ora 7,nu am nimic de facut, nimic de zis, toata lumea doarme...numai eu nu,nu pot, nu vreau sa inchid ochii, inca sunt tanara, da...probabil ca avem toti o viata monotona,dar eu ma bucur de ea, de o tigare,de o cafea, de o sticla de cola la 2 jumate, de hamsterii mei,de telefonul meu, de mp3-ul meu,de guma mea care am senzatia ca ma arde pe limba,de noua mea carte,de filozofille mele, de aberatiile de care nu mai scap, de sarutul lui.
Da,ma bucur de cele mai stupide lucruri poate, dar acum sunt fericita, fiind doar un copil,doar o minora,dar zilele trec...si mi-e frica deja,singurul lucru bun, o sa-mi schimb buletinul, nu cred ca exista persoana care sa se bucure de poza din buletin,eu sigur nu ma bucur de ea, in mai putin de 4 ani,m-am schimbat foarte mult...mai mult decat ma asteptam,mai mult decat vroiam.
Mi-e frica, nu vreau, nu exista nici o sansa sa ma intorc in timp sa raman copil?

2 comentarii:

Miruna spunea...

Normal ca toata lumea dormea ... esti nebuna cand nu poti dormi !!
Din pacate cam toti dorim sa ramanem copii dar nu prea merge ...

Kiddo spunea...

nu sunt nebuna, doar ca nu pot sa dorm , pur si simplu...
stiu, dar ma cunosti , sunt egoista de fel.